Ofte stillede spørgsmål

 

  1. Hvor og hvordan leverer VILDEVIOLER?

Vi leverer blomster i storkøbenhavn (postnumre 1000-2999) samt dele af Nordsjælland (3400 – 3600). Levering koster 100 kr. Ønsker du levering udenfor disse postnumre, så kontakt os på info@vildevioler.dk

  1. Hvordan bestiller jeg blomster ?

Hos VILDEVIOLER kan du bestille blomster både én buket ad gangen og som abonnement i vores webshop. Når du trykker på billedet af det ønskede produkt, guides du igennem salget. Ønsker du andre produkter end de, der vises i webshoppen (f.eks. blomster til bryllup, fest eller begravelse, så kontakt os på info@vildevioler.dk)

  1. Hvordan bestiller jeg et blomster abonnement til mig selv eller mit firma?

Det er muligt at bestille abonnement med 3 leveringer på vores webshop. Ønsker du et abonnement, der fortsætter i længere tid, så kontakt info@vildevioler.dk, så finder vi sammen ud af den bedste løsning, til at opfylde dine behov og ønsker med fast levering af buketter fra VILDEVIOLER til dig eller din arbejdsplads.

  1. Hvordan holder jeg pause i mit abonnement?

Skriv en mail til info@vildevioler.dk med en start og en slutdato på pausen, så sørger vi for at der ikke bliver leveret blomster i perioden.

  1. Kan jeg ændre i mit abonnement?

Du kan altid ændre dit abonnement. Det eneste du skal gøre, er at skriv en mail til info@vildevioler.dk med dit ønske.

  1. Hvornår modtager jeg min buket?

Som udgangspunkt leverer vi buketter tirsdag og fredag. Når du bestiller din buket angiver du, hvilken dag du vil have din buket leveret. Dette gælder uanset om du køber en enkelt levering eller et abonnement. Hvis du har specielle ønsker til levering på andre dage, så kontakt os på info@vildevioler.dk.

  1. Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min buket bliver leveret?

Hvis der ikke er nogle hjemme ved levering, vil vi forsøge at levere produkterne til en nabo eller placere dem ved døren. Hvis du ikke ønsker denne løsning, skal det meddeles ved bestilling. Vi sørger for, at der er vådt om blomstens stilke, så den kan holde sig til du kommer hjem og sætter den i vand.

   8.  Hvorfor ligner min buket ikke den på billedet?

Alle vores buketter er håndbunde, unikke og sat sammen af de økologiske og vilde blomster, der er på vores marker, hegn og eng-arealer netop nu. Derfor er de buketter, du ser på bestillingssiden stilmæssigt vejledede og ikke en-til-en udtryk for den buket, du modtager.

9.  Hvordan reklamerer jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med min buket?

Du kan enten ringe eller skrive en mail til info@vildevioler.dk. Husk at vedhæfte nogle billeder af buketten, så prøver vi hurtigst muligt at rette op på fejlen.

   10.  Hvorfor vælge VILDEVIOLER?

Når du vælger blomster fra VILDEVIOLER får du økologiske og vilde lokalt producerede blomster, som er et klima- og miljøvenligt alternativ til konventionelt dyrkede blomster.

   11.  Jeg bor i en aflåst opgang. Kan I levere til mig?

Ja, det kan vi godt. Det eneste du skal gøre, er at oplyse et telefonnummer, som buddet kan kontakte for at skaffe sig adgang til opgangen.

   12.   Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Hvad gør jeg?

Tit og ofte er din ordre gået i gennem, selvom du ikke har fået en bekræftelsesmail. Det kan skyldes, at der har været fejl fra vores side, som gør at mailen ikke bliver sendt ud, eller kan det også skyldes, at du har tastet en forkert mailadresse, eller mailen er havnet blandt din uønskede post. Vi vil derfor bede dig om at tjekke, om vi har din rigtige mailadresse og at mailen ikke allerede er i dine uønskede mails. Kontakt herefter VILDEVIOLER, ved at skrive til info@vildevioler.dk, så sørger vi for en ny bekræftelsesmail til dig.

   13.  Jeg vil gerne have en faktura. Hvad gør jeg?

Skriv en mail til info@vildevioler.dk, så sender vi gerne en faktura på din ordre til dig.

   14.  Jeg er journalist / har en blog/Instagram profil og vil gerne omtale VILDEVIOLER. Hvem skal jeg kontakte?

Hos VILDEVIOLER er vi meget glade for, at I har lyst til at omtale os og samarbejde. Skriv til info@vildevioler.dk.

  15. Hvordan holder økologiske blomster i forhold til de konventionelle?

Holdbarhed varierer naturligvis alt efter sorter (ligesom konventionelle) men vi oplever at vores blomster holder rigtig godt og det er også tilbagemeldingen fra vores kunder. Vores blomster høstes og bindes samme dag, så der er ingen mellemled eller langvarig transport.